Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

fredag 14 december 2012

Små socker-söta tomteflickor


 
I dag på förmiddagen var Lova och jag på julavslutning med babysången i kyrkan
Jag smälte verkligen när jag såg våra söta små tjejer bredvid varandra i sina fina tomteklänningar!!
Så otroligt gulligt! Lova sitter längst till höger. 
 
med kompisarna från mammagruppen
 
 
 
Klart sötaste tomtarna jag sett!

Julsånger
 
Jag hade först tänkt skriva om vår morgon, hur vi under tidspress precis skulle hinna till 9-bussen men hur Lova två minuter innan vi skulle klä på oss, bajsade ner halva sig så jag fick stoppa henne i badbaljan men hur hon innan jag fick ner henne i vattnet fick tag i mobilen med små dinglande djur i som hänger ovanför skötbordet och ryckte ner den, och hur jag med ena handen försökte ta den i från henne medan jag med den andra försökte få av henne den nedbajsade bodyn utan att kladda ner henne totalt i sitt eget bajs. Vi han inte med 9-bussen men satt snart på nästa och blev bara en aning sena till kyrkan men det gick ju bra tillslut och när jag väl fick se alla mini-tomtar och pepparkakor (ja för man fååår vara pepparkaka även i sverige) så var det värt hela morgonen och jag är fortfarnade helt smält och varm i hjärtat efter denna söta syn.
 
Trevlig helg!
 

1 kommentar:

  1. De sötaste små tomteflickor jag sett!
    Särskilt den till höger.

    SvaraRadera